Krok pierwszy (po bardzo długim czasie)

Kiedyś, bardzo dawno temu, na portalu blog.pl istniał mój blog o tytule "Zapiski czynione po drodze". Kiedy rozwinął się pejszbok i powstała możliwość robienia notatek tam, porzuciłem bloga. Kiedy domena blog.pl była likwidowana, zarchiwizowałem tamte zapiski, ale nigdzie ich nie wgrałem. Plik był zbyt duży, żeby przeciętny sprzęt go udźwignął. 

Teraz zaś, kiedy pejszbok zdecydował zamknąć opcję "Notatki", wracam do blogowania. Nie obiecuję rytmiczności, ani nie narzucam sobie reżimu tematycznego. Choć parę pomysłów, co chcę i jak pisać, mam. 

Cóż... wracamy na drogę!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dziennik wojny - doba dwudziesta czwarta, dwudziesta piąta, dwudziesta szósta, dwudziesta siódma, dwudziesta ósma, dwudziesta dziewiąta i trzydziesta trzeciego roku (754, 755, 756, 757, 758, 759, 760)

Dziennik wojny - dni czterdziesty szósty, czterdziesty siódmy, czterdziesty ósmy, czterdziesty dziewiąty, pięćdziesiąty, pięćdziesiąty pierwszy i pięćdziesiąty drugi, pięćdziesiąty trzeci, pięćdziesiąty czwarty, pięćdziesiąty piąty, pięćdziesiąty szósty, pięćdziesiąty siódmy, pięćdziesiąty ósmy, pięćdziesiąty dziewiąty trzeciego roku (776, 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789))

Dziennik wojny - doba trzysta dwudziesta i trzysta dwudziesta pierwsza (685 i 686)